حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در خطر محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول
سرخط خبرها

گزینه‌هایی که همچنان برای پرسپولیس مطرح می‌شوند

  • کد خبر: ۱۷۵۵۱۹
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
گزینه‌هایی که همچنان برای پرسپولیس مطرح می‌شوند
باشگاه پرسپولیس هنوز نام مهاجمی را از سرمربی اش تحویل نگرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال استخدام مهاجم نوک و گلزنی است و در این میان به غیر از شهریار مغانلو نام مهاجمان خارجی زیادی در فضای مجازی مطرح است. نکته قابل توجه اینکه در دو هفته اخیر بیش از ۲۰ مهاجم خارجی در فضای مجازی نامش برای پیوستن به پرسپولیس و البته مذاکره با این باشگاه مطرح شده است.

در این مورد یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: «ایجنت‌های زیادی به باشگاه مراجعه کرده و نام مهاجم خارجی مدنظرشان را به ما معرفی می‌کنند، اما قبل از اینکه ما بخواهیم نام او را به کادرفنی اعلام کنیم می‌بینیم که در فضای مجازی کلی در مورد او تبلیغات شده و مدعی می‌شوند که مدنظر نظر سرمربی پرسپولیس است. در حالی که اصلا این طور نیست و همه این نام‌های مطرح شده برای بازارگرمی و بالا رفتن قیمت آن‌ها یا فالور گرفتن است. از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم تحت تاثیر این نام‌ها قرار نگیرند و هر بازیکنی را که سرمربی تیم به مدیریت باشگاه اعلام کند بی سروصدا برای جذب او اقدام خواهیم کرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->